Haber

Horoz Lojistik Pembe Giyindi!

Horoz Lojistik Pembe Giyindi!

 

Horoz Lojistik’ten Meme Kanseri Farkındalığına Destek: Pembe Ekim Etkinliği

 

Horoz Lojistik, meme kanseri farkındalığını artırmak amacıyla geleneksel olarak düzenlediği “Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı” etkinliği kapsamında pembe giyerek meme kanseri çalışmalarına destek vermeye devam ediyor. Bu yılın teması “Korkma, bilinçli ol, kontrol et, fark et!”olarak belirlendi.

 

Horoz Lojistik Kurumsal İrtibat ve Pazarlama Müdürü Hece Özyaman, bu yılki etkinliği şu sözlerle anlattı: “Meme kanseri, kadın kanserlerinin en sık görülen ve korkulan türü haline geldi ve ne yazık ki günümüzde her 8 kadından biri meme kanserine maruz kalıyor. Ayrıca her 100 kadına karşılık 1 erkeğe meme kanseri teşhisi konuluyor. Tüm makale ve çalışmalardan elde edilen bilgiler, meme kanseri görülme sıklığının her geçen yıl arttığını göstermektedir. Horoz Lojistik olarak meme kanseri konusunda farkındalık yaratmayı ve bu güçlü hastalığın erken teşhisi konusunda mesajlar vermeye devam etmeyi hedefliyoruz. Bu sorunu aşabilmek için korkmadan, bilinçlenerek, düzenli kontroller yaparak önce kendimizin, sonra bedenimizin farkına varmalıyız.

 

Kadın çalışan sayısı her geçen gün artan Horoz Lojistik, meme kanseri farkındalığını büyük değer taşıyan bir toplumsal duyarlılık olarak desteklemektedir. Bu içerikte, Meme Kanseri Farkındalık Ayı Kamuoyunun bilinçlendirilmesi ve bu önemli konuya dikkat çekilmesi açısından büyük bir fırsat olduğunu düşünüyoruz. Bu vesileyle Türkiye Göğüs Vakfı’nın Şişecam ortaklığında ürettiği Hassasiyet Mataralarını çalışanlarımıza farkındalık hediyesi olarak hazırladık. Bu kantin, onları su içmeye teşvik ederken aynı zamanda bireysel kontrollerini hatırlatmayı amaçlıyor. Üst yönetimimiz de konuyu ne kadar sahiplendiğimizi göstermek adına pembe tişörtlerle hassasiyetlerini gösterdi. Horoz Lojistik olarak gelecekte de sosyal kampanyalara destek vermeye ve toplumun daha iyi bir geleceğe ulaşmasına katkıda bulunmaya devam edeceğiz.

 

Ayrıca “Bugün su içtin mi?” Kampanya kapsamında Paşabahçe’nin 500 ml’lik yeni Vita şişesinin satışından sağladığı katkı, Türkiye Göğüs Vakfı’nın (MEVA) meme sağlığı konusunda farkındalık yaratma çalışmalarına destek oluyor.”

 

Meme kanseri konusunda farkındalık yaratma ve konuya daha fazla dikkat çekme misyonunu sürdüren Horoz Lojistik’in bu yılki etkinliği; Kadın-erkek tüm çalışanlar ve üst düzey yöneticilerin yoğun ilgisiyle gerçekleştirildi.

 

 

– #Pembe İleBildirim

– #PembeEkim

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-golcuk.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Kazım Karabekir Escort
Hacıllı Escort
Halil Rıfat Paşa Escort
Nişancı Escort
Atatürk Escort
Hüseyinağa Escort
Dursunköy Escort
Çatalca Escort
Ferhatpaşa Escort
Yazımanayır Escort
Karakiraz Escort
Hürriyet Escort
Fatih Escort
Molla Fenari Escort
Yavuz Sinan Escort
Sarıyer Escort
Çataklı Escort
Ferhatpaşa Sb Escort
Nizam Escort
Kurtköy Escort
Ferahevler Escort
Mehmet Akif Ersoy Escort
Çamlıbahçe Escort
Sultangazi Escort
Yenikent Escort
Mevlana Escort
Mithatpaşa Escort
Yedikule Escort
Zübeyde Hanım Escort
Cumhuriyet Escort
Barbaros Escort
Fatih Escort
Ekşioğlu Escort
Karlıktepe Escort
Pürtelaş Hasan Efendi Escort
Mimar Sinan Escort
Yeşilova Escort
Şerifali Escort
Barbaros Escort
Bakırköy Escort
Mehmet Akif Ersoy Escort
Adnan Kahveci Escort
Üniversite Escort
Aydınlar Escort